ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Придбаний у нас товар належної якості (тобто такий, що є справним, не пошкодженим, без прихованих недоліків, і просто не влаштовує вас) можна обміняти чи повернути протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати покупки.

Повернення чи обмін такого товару проводиться за умови, якщо:

  • товар не використовувався (не був у вжитку ), не має слідів використання (подряпин, сколів, змін програмного забезпечення, відсутня захисна плівка тощо);
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність його упаковки і він має товарний вигляд;
  • збережені всі ярлики товару, а також маркування виробника.

ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Обмін або повернення товару неналежної якості (тобто такого, що є несправним, має дефекти від виробника, має приховані недоліки тощо) здійснюється лише за наявності висновку (акту) сервісного центру авторизованого виробника товару, за виключенням випадків порушення користувачем правил експлуатації такого товару.

Для обміну/повернення товару належної чи неналежної якості вам необхідно бути впевненим, що для цього є усі необхідні підстави, як це описано вище. Далі за допомогою сервісних служб доставки (Нова Пошта) вам необхідно відправити продавцю товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і оригінал товарного чеку (документу, що підтверджує оплату вартості товару), оригінал висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотний недолік (у разі повернення/обміну товару неналежної якості). Подробиці пересилання уточнюйте у наших консультантів.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Термін гарантії та товар вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Гарантія може бути надана виробником або Продавцем і підтверджується відповідним гарантійним талоном.

За необхідності гарантійного обслуговування придбаного у нас товару ви можете звернутися до продавця або до відповідного сервісного центру з переліку вказаного в гарантійному талоні до товар.

У разі виявлення протягом встановленого на товар гарантійного строку істотних недоліків (пошкоджень чи дефектів, що унеможливлюють використання товару за призначенням), які виникли з вини виробника або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми швидко обміняємо такий товар на аналогічний або повернемо вам сплачені за нього кошти. В такому випадку за допомогою сервісних служб доставки (Нова Пошта) вам необхідно відправити продавцю сам товар і всі комплектуючі до нього, гарантійний талон і оригінал товарного чеку (документу, що підтверджує оплату вартості товару), а також оригінал висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотний недолік.

ЗВЕРНІТ УВАГУ! Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб товару;
  • наявності механічних або інших пошкоджень товару що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання товару;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті товару, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
  • якщо виявлені пошкодження товару, викликані потраплянням всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

  • випадкового пошкодження товару (дефекти завдані покупцем);
  • пошкодження товару в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження товару, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження товару, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження товару, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження товару, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів товару у випадках перевищення визначених для нього норм експлуатації;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
  • пошкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
  • наявності на товарі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються:

  • на програмне забезпечення, що поставляється разом із товаром;
  • на програмне забезпечення, яке не поставляються разом із товаром;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою товару.

Описані вище умови та порядок обміну/повернення та гарантійного обслуговування товарів базуються на положеннях діючого законодавства України у сфері захисту прав споживачів і є узагальненим з метою уникнення непорозумінь та швидкого обслуговування наших покупців.

Дізнатись більше та детально про порядок і умови повернення, обміну, гарантійного обслуговування товарів ви можете ознайомившись із Законом України «Про захист прав споживачів» та іншими нормативно-правових актами або задати відповідні запитання нашим консультантам.

Наші консультанти залюбки допоможуть вам з 8:00 до 17:00 щодня за телефоном +380 96-503-09-58.