ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Придбаний у нас товар належної якості (тобто такий, що є справним, не пошкодженим, без прихованих недоліків, і просто не влаштовує вас) можна обміняти чи повернути протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати покупки.
Повернення чи обмін такого товару проводиться за умови, якщо:
- товар не використовувався (не був у вжитку ), не має слідів використання (подряпин, сколів, змін програмного забезпечення, відсутня захисна плівка тощо);
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність його упаковки і він має товарний вигляд;
- збережені всі ярлики товару, а також маркування виробника.
ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Обмін або повернення товару неналежної якості (тобто такого, що є несправним, має дефекти від виробника, має приховані недоліки тощо) здійснюється лише за наявності висновку (акту) сервісного центру авторизованого виробника товару, за виключенням випадків порушення користувачем правил експлуатації такого товару.
Для обміну/повернення товару належної чи неналежної якості вам необхідно бути впевненим, що для цього є усі необхідні підстави, як це описано вище. Далі за допомогою сервісних служб доставки (Нова Пошта) вам необхідно відправити продавцю товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і оригінал товарного чеку (документу, що підтверджує оплату вартості товару), оригінал висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотний недолік (у разі повернення/обміну товару неналежної якості). Подробиці пересилання уточнюйте у наших консультантів.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Термін гарантії та товар вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Гарантія може бути надана виробником або Продавцем і підтверджується відповідним гарантійним талоном.
За необхідності гарантійного обслуговування придбаного у нас товару ви можете звернутися до продавця або до відповідного сервісного центру з переліку вказаного в гарантійному талоні до товар.
У разі виявлення протягом встановленого на товар гарантійного строку істотних недоліків (пошкоджень чи дефектів, що унеможливлюють використання товару за призначенням), які виникли з вини виробника або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми швидко обміняємо такий товар на аналогічний або повернемо вам сплачені за нього кошти. В такому випадку за допомогою сервісних служб доставки (Нова Пошта) вам необхідно відправити продавцю сам товар і всі комплектуючі до нього, гарантійний талон і оригінал товарного чеку (документу, що підтверджує оплату вартості товару), а також оригінал висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має істотний недолік.
ЗВЕРНІТ УВАГУ! Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення цілісності гарантійних пломб товару;
- наявності механічних або інших пошкоджень товару що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання товару;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті товару, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- якщо виявлені пошкодження товару, викликані потраплянням всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
- випадкового пошкодження товару (дефекти завдані покупцем);
- пошкодження товару в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження товару, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження товару, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження товару, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження товару, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природний знос елементів товару у випадках перевищення визначених для нього норм експлуатації;
- пошкодження або ненормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;
- пошкодження або ненормальне функціонування товару, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;
- наявності на товарі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються:
- на програмне забезпечення, що поставляється разом із товаром;
- на програмне забезпечення, яке не поставляються разом із товаром;
- на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою товару.
Описані вище умови та порядок обміну/повернення та гарантійного обслуговування товарів базуються на положеннях діючого законодавства України у сфері захисту прав споживачів і є узагальненим з метою уникнення непорозумінь та швидкого обслуговування наших покупців.
Дізнатись більше та детально про порядок і умови повернення, обміну, гарантійного обслуговування товарів ви можете ознайомившись із Законом України «Про захист прав споживачів» та іншими нормативно-правових актами або задати відповідні запитання нашим консультантам.
Наші консультанти залюбки допоможуть вам з 8:00 до 17:00 щодня за телефоном +380 96-503-09-58.